Pages

Wednesday 6 February 2013

gud evening






lame nye x update kan...nak update cane...tuan punye wifi yg aku 'rem' ni xbayo line tenet nye..wakaka...jaat tau..hehe..ok saje nk borak2..nak citer pasal anak dara ai la apelg yg mampu ku hangatkan disini...

padanlah skrg asik nk mengigit aku je..eii tajam ok gigi die..luka perut ni digigit nye..dalah tgh2 mlm gelita tu digigitnye aku..kelam kabut laki ai bgn bkk lampu nk cheak apehey la aku dok menjerit tetibe tgh2 mlm..sekali perut dah tobek digigit ank dara tu..ermm tulah..rupa nya nk bg tau gigi kapak bakal muncul..

ckp jerlah gigi nak tumbuh xpyh gigit2 org..ok fine ko xbleh ckp lg arissa...haa buat la gerakan tgn..tu pon mummy nak ajar..bende yg aku xajar pandai kemain...bende aku ajar sume kelauttt..

tapi yg lwk nye mase ptg td aku ngah suap die mkn..pastu die kan spesis ala2 ulat...xreti dok diam seminit pon...skali aku ckp bile mkn duduk yer..minta kerjasama...ok fine die trus duduk atas muka baba die yg dok sedap melingkar kt sebelah...setepek bontot tu kt muka baba nye..bajet dok ats kerusi..siap nganga2 mulut minta nasik..wakakaka..ok tu mak x ajar ye..

haaa ni aku nk citer ni pasal bapak si arissa ni skrg...aku mmg angin gile tau bile time sesi memarahi arissa die    sibukkk la nk backup ank..elok2 bdk tu muka insap kena mamun ngan aku trus naik tocang blk...muka xherannnn yg aku geram tu...haaa backuppp la ank tu...tp klu time aku tgh mrh btl2..ngan apak2 nye skali kena ..dok la ank branak tu muncung dpn dinding..ok ai x kisah..ai ade syela..

sekian utk kali ini


No comments:

Post a Comment