Pages

Monday 17 December 2012

melentur itu buluh aaaa...bia dr rebungnye

ape pnye tajuk daaa.....kebetulan aku boring rini sajo nk melawat blog org...opkoz la blog org mak2 mcm aku ni kan...sejak2 ni aku cam emo sikit perihal anak ni kan..entah le nape..ade isi kot...kahkahkah..tetibe...ok sila jgn buat sebarang kontroversi..

dlm blog ahkak tu..die post psl ank die pki bikini yg mcm bra n spender tu je...pastu ade la pengomen yg bebagai versi fahaman psl bikini tu...yg lawak nye ckp mcm2 kt mak bdk tu ajar ank seksi meksi kecik2..siap ckp nnti ade org naik syeikh tgk ank die berbikini...kakakaka...itu napsuuu kuda tu bdk tu br 3 taun makencikkkkkkk...bulu pon xde lagik...

pastu der la lagik sorg ahkak ni komen katenye melentur buluh biar dr rebungnye...gituu..yer ahkak sy setuju ayat tu..tp xkan pasal bdk 3 taun pki bikini nak kecoh..lain la bdk tu dah 10 thn aku ase dah xsesuai dahhh...
aku dulu rilex je mandi kolam pki spender ngan gogel..tp bile dah besa ni xde pon aku nk mandi kolam pki spender ngan gogel tu je...wahakakaka...serammmmm

ok..point ak sbnr nye nk citer la psl melentur buluh ni..yeeee...ini mmg kena..kerana kita lah akan mencorakkan peribadi anak melalui didikan yer...tp bab 3 taun nk suh pki jubah mandi kolam itu kelakarrrr..itu makne nye ko taksubbb dgn ayat melentur buluh ituuuu...wahakakakaka...sori ahkak ai mmg ske kutuk org yg taksub xbertempat ni..

tapi,

attitude bg aku mmg kena melentur buluh dari rebung nye ni..aku xsuke manja kan ank smpai die jd over mengada2..ape die nak mesti nak jgk.n opkoz aku xsentiasa melayan..manja dan mengada2 tu dua maksud yg berbeza jadi jgn lah dimanja ank sampai ke thp mengada2.

p/s:sku xske dgn bdk laki ni papaya bkn nama sebenar...dalah mengada2 umo nk msk 4 taun tapi gedik nak mamm..br kena jerkah skit dah mcm ayam berak kapur..eiiii xkuasa aku (penin)





.


No comments:

Post a Comment