Pages

Friday 21 September 2012

bdk tembam nak mkn ape bahagian 2

sambung blk....
hehe..lepas bulan ke3 yg aku blh mkn nasi tuh.. tiap2 malam laki aku blk je keje die kena msk..sbb nye aku dah xblh mkn nasi beli n lauk beli..pendek citer arissa nk benda yg dimasak di rumah..jadi baba nye pon kelam kabut la blk msk..lauk simple2 je..janji msk sndiri..air ttp air oren..xpon mangga..

dpt pulak student laki aku bagi syrup mangga sbb die keje kilang kordial..jadi aku pon ari2 la togok air mangga masam tu..bkn manis ye..sbb aku xtaruk air gula..lepas kitorg dpt umah kt kelana jaya ni aku pon mula ketagih rendang ayam makcik bwh umah aku ni...tiap2 ari wajib makan..abis kuah rendang tu jd kering dikorek aku..hahhahah...sgt sedap makcik tu msk..jadi blk umah tggl msk nasi je..mkn lak rendang tu ngan kicap manis lemak jalen...perghhhhh...nikmat sgttt...nasi harus lah bnyk..aku ase sbb tu kot bdn aku makin dipam2 ke tahap ke3..

smpai la aku dah msk 8 bulan br lah xbrape nk mkn nasi ayam rendang kicap manis jalen tuh..aku dok ketagih biskut chips more la pulak...1 peket bsr tu aku sekali hadap je..laki ak pon xmerasa..haha..mase tu aku dah start minum susu kambing hi goat sblm tito..ni antara petua nk ank putih n tuk elakkan kuning pada baby..yeay mmg berkesan!!arissa mmg xde kuning..satu2 nye baby yg dlm wad time aku beranak tu yg xde kuning...kisah tu nnti aku citer ye..

haaaa..lupe2..mase aku dah masuk 2 bln nandung aku tringin benooo dgn kuih tebaloi sarawak tuhh..abis la si makcik dana aka nenek angkat arissa tu kn mencarik kan utk ak...nasib dpt carikan...tp bile nk msk bape bln ntah br lah aku dpt mkn kuih tu...tapi yg best nye bile dah smpai bkn kuih tu yg aku gile mkn tp kuih cincin!!

hahaha makcikku yg baik itu dah mengirim kuih dr sabah bah...ngan amplang sekali bagai..bg aku dr krup krap mkn keropok ikan bek kite mkn amplang..lg lemak rase nye..bg ak lah..dah sepeket bsr aku dpt..dalah separuh peket amplang ngan kuih cincin tu dlm perut laki aku..huhu sedih segala ape yg aku tringin nk mkn die pon sibuk nak rase jgk..haha sudah nye kuih tebaloi yg diidam2 pade mula nye xlaku..hahahahahahaha
jasamu makcik xdpt akubls..heheeh..dan pak mail yg rajin mengepos





haha..mase ni amplang br je smpai..tgklah muka ibu mengandung yg kegembiraan dpt mknn dr org jauh

makan sampai lebam
masa ni pipi dah start menunjukkan taring

No comments:

Post a Comment