Pages

Thursday 20 September 2012

entry pertama!!


akhirnye....aku ada blog..hahahah..selama ni suke bce blog org lain....dl xpenah pon nak minat tp since prgnant arissa tembam tu haaaa dr pg smpai ke mlm keje nye godek blog jeee..punca sbb aku mengalami alahan yg kronikkkk ko..tp yg lawak nye bile aku bace cerita atau tgk gmbo pasal kucing secara tiba2 aku akan jadi segar dan lupe skejap rase mual2..jd kurg la aku g muntah sane sini..hahaha....blog yg plg jadi peberet dulu xlain xbkn blog mama abg madan..lps puas gelak kuat2 dgn kerenah madan dan adik2 aku mesti nk kene tgk muke blog tatak...hahaha meriah sgt kt sane smpai la aku penah (sbnrnye pakse)pujuk laki ak nk pi melawat tatak dan adik2 bulus nye.....tp ape kan daya xsampai2 lg kesana smpai la arissa dah seberat beras 7kg skrg nih..huh!..pastu mesti nk tgk min mon tomin n adik beradik nye anak2 mummy meowmania..ske sgt2 lah aku nengon gelagat noty si mon tu..hehehe smpai laki aku takut..kate nye kang muke anak die cam kucing lak..huh!ade ke mcm tu...sbnr nye aku rase arissa mempunyai aura kasihkan haiwan....walaupon arissa ske sgt buli abg syela n abg baby...




3 comments:

  1. ehehe..slmt datang ke dunia blog..;p

    terharunya bila tau penah paksa suami nak dtg sini..kikiki..itu laa..ingat aritu..lepas raya nak jemput jugak kenkawan yg teringin jumpa shomey2 ni..tapi..dorg pulak sakit..lepas sekor..sekor yg sakit..sampai skang pun ader yg tak sihat..nanti bila dah sihat sumer..bleh laa kita jumpa..bleh buat doa slmt skali..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..sbnrnye time tu kite mengidam nk mkn bihun tatak...hahahaha tp maluuuuu

      Delete