Pages

Thursday 20 September 2012

sambungan entry 1

aku menaip lagi...hehehee..masih nak sambung citer pasal menjengah blog kawan2 pecinta haiwan..sape yg animal abuse tu mmg xkan phm knp ak lebih ske bace blog2 cenggini..hehe..cerita pasal animal abuse..tringat time zaman dating dgn baba arissa ni dulu..

alkisah begini...kitorg mase bujang keje la dkt satu spa dkt south city tu..hey jgn igt laki aku bapok lak keje kt spa ye..laki aku hair dresser kt situ..cam bese abis keje kitorg ske sgt mkn tomyam dkt gerai2 tepi sg besi tu..adelah satu family ni mkn kt sebelah meja kitorg..ade ank die lelaki dgn suke atinye pg main sepak2 kucing kt situ..aku apelagi tnpe peduli mak bapak nye ade kt situ aku leh gaduh ngan budak kecik tuhuhuhu
terkulat2 bdk tu kn mrh ngan aku siap aku angkt tgn konon nk lempang bdk tu..

aku klu marah mmg xpeduli ape dah..lg2 klu ko seksa binatang dpn aku..mmg mendptlah!!mak bpk bdk tu leh tgk je aku...ade aku kesah ke pakcik makcik..sila didik ank anda dgn sepatut nye..hahahaha yg lawak nye laki aku yg dah msk sgt ngan prangai aku ni kelam kabut die tarik aku mkn..ayat yg xleh blah  amy2x..dalah tu meh mkn ni kang abg abiskan tomyam ni..sdp ni..kucing2x..meh sini mkns ayam..aku yg tgh hangin pon nk tergelak..agak2 nye bdk laki tu dah besa still ske pijak2 kucing x...hrp2 die dpt pengajaran dr aku.

.hehehe..jadi kamu2 semua..klu pon xske ngan haiwan trutama kucing xyah lah nk sakiti mereka..sakiti diri anda sendiri lg bgs ye..mereka tu klu blh keje cr mkn sndiri xde nye mereka2x tu nk menyibuk kt kedai2 mkn tu..dan anda kn igt mereka adalah insan yg sentiasa berdoa utk kite..berkongsilah sedikit rezeki dgn mereka wlupon sedikit..paham adik2x semua?!bak kata tatak..anda buat anda dapat!



JANGAN SAKITI MEREKA

1 comment: